Nový dizajn pevnej značky

image 41468 25 v1

Paralelne s inováciami a novými produktmi z dielne cementárne CEMMAC prichádza tento výrobca s úpravou firemnej identity. Cementáreň je od roku 1995 vo väčšinovom vlastníctve rakúskej rodinnej firmy Asamer a do stavebnej sezóny 2017 vstupuje s upraveným a modernizovaným logom.

Zmeny loga nie sú zásadné, ide o grafické zjednotenie názvu spoločnosti so znakom loga, ktorý predstavuje násyp sypkých materiálov, základ podnikania skupiny – cement, štrk a kamenivo. Súčasťou nového loga sa stalo taktiež slovo cement. Rozpoznanie zamerania výroby spoločnosti CEMMAC sa tak stáva pre širokú verejnosť jednoznačným a jasným.

„Cementáreň v novodobej podobe bola síce založená až v roku 1929, ale prvý slinok sa z nášho lomu vypálili už v roku 1895. Továreň sa počas svojej histórie neustále vyvíjala. Modernizované logo je symbolickým spojivom medzi minulosťou, tradíciami a budúcnosťou, aby sme mohli úspešne napĺňať našu hlavnú myšlienku ´Vytvárať zo surovín hodnoty´. Zjednotením firemnej identity vo všetkých krajinách pôsobenia skupiny Asamer dávame jasný signál, že patríme k sebe.“ povedal na margo uvedenia nového loga predseda predstavenstva CEMMAC Martin Kebísek.

Cementáreň sa podieľala na nespočetných významných stavbách na Slovensku, z posledných napr. Štadión A. Malatinského v Trnave, komplex Panorama City a Bory Mall v Bratislave, ale aj na cestných úsekoch R2. 

Komentáre

Pridať komentár

Emailová adresa nebude zverejnená, poskytnutá iným osobám ani na ňu nebudeme nič posielať. Je však nutná na prevádzku diskusií. Pozrite si naše podmienky spracovania osobných údajov. Ak sa vám nechce zakaždým zadávať prezývku a email, využite možnosť bezplatnej registrácie.