Nový dizajn pevnej značky
Paralelne s inováciami a novými produktmi z dielne cementárne CEMMAC prichádza tento výrobca s úpravou firemnej identity. Cementáreň je od roku 1995 vo väčšinovom vlastníctve rakúskej rodinnej firmy Asamer a do stavebnej sezóny 2017 vstupuje s upraveným a modernizovaným logom.
Zmeny loga nie sú zásadné, ide o grafické zjednotenie názvu spoločnosti so znakom loga, ktorý predstavuje násyp sypkých materiálov, základ podnikania skupiny – cement, štrk a kamenivo. Súčasťou nového loga sa stalo taktiež slovo cement. Rozpoznanie zamerania výroby spoločnosti CEMMAC sa tak stáva pre širokú verejnosť jednoznačným a jasným.
„Cementáreň v novodobej podobe bola síce založená až v roku 1929, ale prvý slinok sa z nášho lomu vypálili už v roku 1895. Továreň sa počas svojej histórie neustále vyvíjala. Modernizované logo je symbolickým spojivom medzi minulosťou, tradíciami a budúcnosťou, aby sme mohli úspešne napĺňať našu hlavnú myšlienku ´Vytvárať zo surovín hodnoty´. Zjednotením firemnej identity vo všetkých krajinách pôsobenia skupiny Asamer dávame jasný signál, že patríme k sebe.“ povedal na margo uvedenia nového loga predseda predstavenstva CEMMAC Martin Kebísek.
Cementáreň sa podieľala na nespočetných významných stavbách na Slovensku, z posledných napr. Štadión A. Malatinského v Trnave, komplex Panorama City a Bory Mall v Bratislave, ale aj na cestných úsekoch R2.
Komentáre