Poisti sa sám

image 35864 25 v1

Poistenie rodinného domu, bytu, domácnosti a zodpovednosti za škodu (nechtiac spôsobenú niekomu inému ako bonusové poistenie zdarma) si odteraz môžu majitelia vlastného bývania uzavrieť aj priamo z pohodlia svojho domova, kedykoľvek 24 hodín denne.

K uzavretiu poistenia nie je potrebné dokladať žiadnu fotodokumentáciu. Po zadaní potrebných údajov dostane klient na uvedenú mailovú adresu návrh na uzavretie poistnej zmluvy, pričom prvú platbu je možné zaplatiť okamžite a jednoducho prostredníctvom platobnej brány CardPay na stránke poisťovne. Aj v online verzii poistenia bývania sa dá uplatniť vernostná zľava a nadštandardné asistenčné služby má klient zdarma. Poistenie bývania rýchlo, pohodlne a bez zbytočného papierovania vyriešite jednou zmluvou po kliknutí na www.wuestenrot.sk. Tomu sa povie poistenie domova priamo z domova. Poistenie domu a domácnosti je v dovolenkovom období nanajvýš aktuálne. Každý majiteľ nehnuteľnosti by mal myslieť na ochranu svojho majetku, ktorý zostáva bez dohľadu. Poistenie je dôležité nielen v súvislosti s prírodnými živlami ako je požiar, úder blesku, povodeň, krupobitie, pád stromov či inými nástrahami, ale aj v súvislosti so zlodejmi (tí nemajú dovolenku), ale aj s neopatrnosťou členov domácnosti. Wüstenrot poskytuje komplexné poistenie bývania so širokým poistným krytím už v základe poistenia, vrátane rizika krádeže či vlámania, bez nutnosti ďalších pripoistení. Jednou zmluvou si zabezpečíte poistnú ochranu svojho majetku aj asistenčné služby, ktoré využijete v prípade technickej havárie v domácnosti, zablokovania dverí či zámkov apod. Výška ročného poistného je zanedbateľná v porovnaní s finančnými nákladmi, ktoré by bolo potrebné uhradiť v prípade škodovej udalosti. Aj napriek poistnému zabezpečeniu svojho bývania nezabudnite pred odchodom na dovolenku zavrieť okná, nehnuteľnosť zamknúť, skontrolovať, či sú vypnuté všetky spotrebiče a zastavená voda.

www.wuestenrot.sk 

Foto: isifa/Shutterstock  

Komentáre

  1. toto je ťažká reklama. Klient pri poistení online nemá šancu vedieť o všetkom, čo sa kryje, aké sú výluky a podobne. Niečo sa stane, klient príde nahlásiť škodu a pri zamietavom stanovisku si jeho hnev odnesie prvý človek v pobočke, na ktorého natrafí. Online poistenie, a zvlášť majetku, je blbosť, pretože klient sa nemá s kým porozprávať o veciach, ktoré ho zaujímajú, alebo mu nie sú jasné.

Pridať komentár

Emailová adresa nebude zverejnená, poskytnutá iným osobám ani na ňu nebudeme nič posielať. Je však nutná na prevádzku diskusií. Pozrite si naše podmienky spracovania osobných údajov. Ak sa vám nechce zakaždým zadávať prezývku a email, využite možnosť bezplatnej registrácie.