image 35864 25 v1

Poisti sa sám

Poistenie rodinného domu, bytu, domácnosti a zodpovednosti za škodu (nechtiac spôsobenú niekomu inému ako bonusové poistenie zdarma) si odteraz môžu majitelia vlastného bývania uzavrieť aj priamo z pohodlia svojho domova, kedykoľvek 24 hodín denne.

K uzavretiu poistenia nie je potrebné dokladať žiadnu fotodokumentáciu. Po zadaní potrebných údajov dostane klient na uvedenú mailovú adresu návrh na uzavretie poistnej zmluvy, pričom prvú platbu je možné zaplatiť okamžite a jednoducho prostredníctvom platobnej brány CardPay na stránke poisťovne. Aj v online verzii poistenia bývania sa dá uplatniť vernostná zľava a nadštandardné asistenčné služby má klient zdarma. Poistenie bývania rýchlo, pohodlne a bez zbytočného papierovania vyriešite jednou zmluvou po kliknutí na www.wuestenrot.sk. Tomu sa povie poistenie domova priamo z domova. Poistenie domu a domácnosti je v dovolenkovom období nanajvýš aktuálne. Každý majiteľ nehnuteľnosti by mal myslieť na ochranu svojho majetku, ktorý zostáva bez dohľadu. Poistenie je dôležité nielen v súvislosti s prírodnými živlami ako je požiar, úder blesku, povodeň, krupobitie, pád stromov či inými nástrahami, ale aj v súvislosti so zlodejmi (tí nemajú dovolenku), ale aj s neopatrnosťou členov domácnosti. Wüstenrot poskytuje komplexné poistenie bývania so širokým poistným krytím už v základe poistenia, vrátane rizika krádeže či vlámania, bez nutnosti ďalších pripoistení. Jednou zmluvou si zabezpečíte poistnú ochranu svojho majetku aj asistenčné služby, ktoré využijete v prípade technickej havárie v domácnosti, zablokovania dverí či zámkov apod. Výška ročného poistného je zanedbateľná v porovnaní s finančnými nákladmi, ktoré by bolo potrebné uhradiť v prípade škodovej udalosti. Aj napriek poistnému zabezpečeniu svojho bývania nezabudnite pred odchodom na dovolenku zavrieť okná, nehnuteľnosť zamknúť, skontrolovať, či sú vypnuté všetky spotrebiče a zastavená voda.

www.wuestenrot.sk 

Foto: isifa/Shutterstock  

  1. Juraj says:

    toto je ťažká reklama. Klient pri poistení online nemá šancu vedieť o všetkom, čo sa kryje, aké sú výluky a podobne. Niečo sa stane, klient príde nahlásiť škodu a pri zamietavom stanovisku si jeho hnev odnesie prvý človek v pobočke, na ktorého natrafí. Online poistenie, a zvlášť majetku, je blbosť, pretože klient sa nemá s kým porozprávať o veciach, ktoré ho zaujímajú, alebo mu nie sú jasné.

Emailová adresa nebude zverejnená, poskytnutá iným osobám a nebudeme na ňu nič posielať. Je však nutná na prevádzku diskusií. Pozrite si naše podmienky spracovania osobných údajov.

Ak sa vám nechce zakaždým zadávať meno a email, využite možnosť prihlásiť sa.